18 юни 2016 г.

Сладки със сушени сливи, чия и ленено семе

Скоро ще направя раздел здравословни - ОБЕЩАВАМ :) Аз хубаво обещавам ама то това е бъдеще неизвестно :) На скоро открих чията - много интересен вкус, но четейки за ползите от нея определено реших да я включа в менюто си :) Започнах като в кисело мляко добавях 2-3 лъжици чия, лъжица мед, разбърквах и оставях да набъбне за няколко часа :) След това добавях свежи плодове и ммммммм разкош :) Имам си чия в шкафа от скоро, но съм и отделила специално местенце и ще присъства колкото се може по-често в менюто ми :) Бях пратила преди време възлюбения за ленено семе, но съм пропуснала да добавя да е смляно и от много време един буркан седи и събира прах в шкафа :) Като гледам с каква скорост изчезнаха бисквитките си мисля, че скоро няма да остане от него :) Мразя да хвърлям и съм много щастлива когато открия начин да пласирам нещо което само ми пълни шкафа :) Преминавам към рецептата, че се отплеснах:

* 180 гр. брашно от лимец
* 200 гр. овесени ядки
* 50 гр. кокосови стърготини (свършиха ми белите и добавих малко от цветните)
* 50 гр. семена от чия
* 50 гр. ленено семе
* 1/2 ч.ч. сушени сини сливи без костилка (можете да замените с плод по ваш вкус)
* 1/2 ч.л. сода
* 1/2 ч.л. бакпулвер (естествено, че не е проблем ако сложите само едното - една лъжичка)
* 1/2 ч.л. канела (пак по ваш вкус)
* 125 гр. масло
* 150 гр. захар
* 1 яйце

Малко в повечко са продуктите, но резултата си заслужава :)

 Разбърквате си яйцето със захарта
 Добавяте маслото и разбърквате






 Смесвате си сухите съставки и внимателно ги разбърквате
 Добавяте постепенно от сухите съставки към мокрите до хомогенизиране на цялата смес.
 Оставяте малко да поседи и правите топчета (не се надуха при мен кой знае колко)





Усещат се семенцата и са по-хрупкави, но са ужасно вкусни :) Щом и детето подмина семенцата значи стават :) (Тя се дразни на такива семенца, сусами и тн) :) Да ви е сладко :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар