23 декември 2015 г.

Мъфини с кокос и фурми

Както май се похвалих преди време си имам силиконови форми за мъфини :) Нещо не ми вървеше с тези форми и все нещо се случваше при доставката им. Най-после дойдоха и аз реших да се специализирам в правенето на мъфини :) Не е като да остават, но май си предпочитат по-стандартните форми :) Тези в интерес на истината дойдоха малко по-сладки от личния ми праг и за това си мисля, че захарта трябва да се намали на половина или поне на 75% :) Преминавам към продуктите:

* 115 гр. брашно
* 150 гр. кисело мляко
* 50 мл. олио
* 200 гр. захар, но със сигурност бих я намалила
* 1 яйце
* 1 бакпулвер
* 1 ванилия
* 40 гр. кокосови стърготини
* 200 гр. фурми, но аз сложих 100 гр. фурми и 100 гр. стафиди

 Разбивате си яйцето, млякото, захарта, киселото мляко и олиото
 Предварително сте си смесили сухите съставки и постепенно ги добавяте към другите до хомогенизиране на смесите.
 Нарязвате и обезкостявате фурмите и стафидите
 Добавяте си плодовете
 След това си слагате кокосовите стърготини и бъркате с дървена лъжица

 Хомогенизирате си смесите и разсипвате в силиконови формички





Невероятни са :) За сутрешно кафе, за следобедно кафе или просто за циркулиращите в кухнята :) Да ви е сладко :)

2 коментара:

  1. Здравейте, а бихте ли споделили на колко градуса и колко време ги печете?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, всяка фурна пече различно! Аз винаги пека на 180 градуса с вентилатор до суха клечка!

      Изтриване