22 декември 2015 г.

Богат солен кекс

За пореден път се убеждавам, че в нас солените неща не са на почит :) Естествено с изключение на мекиците и милинките. Направих солен кекс с различни благинки вътре, изяде се, но не и настървено както се яде всичко в нас :) На мен лично ми хареса, мъж ми яде с вдигната лява вежда, детето обожава маслини и според мен заради тях преглъщаше звучно. Хареса им, но дружно казаха, че кекса трябва да е сладък и може би думата кекс беше смущаваща в цялата ситуация :) Събрах няколко рецепти, добавих няколко съставки от мен и се получи доста задоволителен резултат. Преминавам към необходимите продукти:

* 4 яйца
* 200 гр. кисело мляко
* 300 гр. брашно
* 100 мл. олио
* 6 гр. бакпулвер
* 200 гр. сирене
* 160 гр. колбас
* 160 гр. кисели краставички
* 65 гр. маслини
* чубрица, черен пипер ... подправки които харесвате

Напушваме на смях като си помисля, че от колбаса, маслините и киселите краставички имах точно толкова, но пак се получи. Според мен и колкото ви е на сърце да сложите благинки, пак ще бъде вкусно. Аз примерно бих сложила по-малко сирене или бих го заменила с кашкавал. Според мен вариациите са ужасно много и може да си го направите по ваш вкус.


Нарязвате си желаното количество сирене, колбас, кисели краставички и маслини (а може и да прибавите от вашето въображение)




 Разбивате си яйцата, добавяте киселото мляко

 След това олиото и на края брашното

 Разбивате всички продукти до получаването на гъста консистенция.
 Добавяте си разбърканите благинки и разбърквате с лъжица
 Аз намазах с олио стъклена тавичка, загладих сместа и я изпекох




А ето и парченце от това божествено изкушение :) Да ви е сладко :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар