6 октомври 2015 г.

Туршия

Винаги съм смятала, че такова нещо не съм в състояние да приготвя. Бяхме на гости на една приятелка и се чудехме какво да замезваме :) Естествено извади един буркан туршия и още след първата хапка си казах, че това ще трябва да се направи в домашни условия. Яла съм различни туршии, но лично аз по-вкусна не съм яла в живота си :) Пиша ви продуктите, процеса на приготвяне не съм го снимала, че пуфтях като парен локомотив, но всички усилия си струваха.
Необходими продукти:

* 6 килограма камби
* 1 килограм моркови (ние много ги обичаме и слагам 2)
* 1 килограм карфиол
* 1 връзка целина
* 2-3 глави чесън
* 1-2 кутийки аспирин

 Отделно се приготвя така наречения "сос", за него ще са ви необходими:

* 14 чаени чаши вода
* 1 и 1/2 чаена чаша морска сол
* 7 чаени чаши захар (аз слагам 5)
* 6 чаени чаши оцет

Продуктите за "соса" се сипват в голям съд и се бъркат до пълното им разтваряне, аз използвам голяма тенджера. Започвате да си разпределяте зеленчуците по буркани и когато свършат разсипвате соса върху тях. На един литър буркан се слага 1 аспирин. Туршията става за има няма седмица - две :) Да ви е сладко през цялата зима :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар