19 май 2015 г.

Банички с филе и кашкавал

Идеята ми хрумна след като открих едно позабравено филе на което не му беше много чиста работата :) Направо беше тръгнало към кофата с пълна сила и за да го спася реших, че трябва да премине през термична обработка. И понеже ми се видя доста скучно и самотно да е само филе, реших да добавя и кашкавал. Няма нищо друго освен олио и кори :) Хей така на бързичко спретнах чудни банички. Има още няколко, а поръчката за следващите е за утре :) Много обичам мъжа ми да се прибере с кори и да каже, хайде да ги пробваме и със сирене :) Освен, че стават бързо явно са и много вкусни, аз за жалост не ги опитах, но се доверявам напълно на семейния бой за топли банички :) Промените които ще направя следващият път са, че ще използвам по-малко мазнина и ще намажа само половината кора. За мен бяха леко по-мазни от колкото трябва, но пак се харесаха :)

Необходимите продукти са:

* 1 пакет кори за баница (аз използвам фамилия)
* олио
* 200-250 гр. кашкавал
* 200-250 гр. филе/шунка

Започваме с приготовлението :) Аз нарязах филето и кашкавала на кубчета, смесих ги в една купа и просто ги разбърках (дааааааааааа, няма друго) :) Разпънах си корите и започнах с намазването на цяла кора с мазнина с помощта на четка. Утре ще пробвам да намажа само половината кора :) Ето я посоката на разгъване и вече намазаната кора.


Прегъваме кората на две през средата (късата страна към късата страна)

 След това още веднъж през средата
 Слагаме плънката в единият край и започваме с прегъването
 Аз хванах първо долният десен ъгъл и го загънах към лявата страна. След това хванах долен ляв ъгъл и го прегънах нагоре. Мисля, че горе долу стана ясно, прегъваме докато свърши листа и остане една триъгълна баничка.

 Ето я и готовата баничка преди да я метна в тавата :)
 Подреждаме баничките, мажем с олио/масло и ги слагаме във фурната. От пакета фамилия ми остана една единствена кора :)
 Изпичат се изключително бързо защото са тънички и плънката е малко.


Да ви е сладко :)

2 коментара:

  1. Какви са златистиииии , ще ги спретна и аз в най-скоро време :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Между другото се оказаха много лесни и вкусни :) Вчера спретнах още една тава, но този път със сирене и яйце :) До колкото разбрах пак били супер :))) Да кажеш после :)

      Изтриване