22 април 2015 г.

Бохча

Бохча или за по-лесно - пълнен хляб. Много време четях различни рецепти на бохча и все се канех да го направя и ето, че дойде и неговото време. Оказа се ужасна вкусотия. Мислех, че мъжа ми няма да е във възторг, но бях крайно изненадана от възхвалите му за тази вкусотийка. Като цяло всичко се приготвя по ваш вкус и желание. Аз го направих с пилешко филе, но скоро мисля да го пробвам и с друга плънка. Не ми остана време да замеся хляб и купих готова царевична питка. Не бях очарована от нея, но следващият път ще си направя хляб защото ядем домашен и купешкия просто изобщо не ми е вкусен вече. Аз намерих малки питчици и купих две. Ако имате желание може да си спретнете домашни, а също така съм го виждала и във вариант с много малки питки и се получава като отделна порция която можете много чаровно да поднесете на гостите си.
Необходими продукти:

* 600 гр. пилешки гърди
* 400 гр. гъби
* 100 мл. бяло вино
* 100 гр. топено сирене (едно саламче използвах аз и май беше 120 грама)
* 6-7 броя кисели краставички
* 1 брой заквасена сметана (аз използвах на баба която е 290 гр.)
* 200 гр. кашкавал (той се слага на края и може и е според вкуса ви)
* 1-2 питки, готов хляб или малки питчици
* сол, черене пипер и каквито ви душа обича подправки на вкус


В дълбок тиган нагрейте малко мазнина и сложете пилето и гъбите. Като са готови си добавете топеното сирене, киселите краставички и виното. Когато се изпари виното си добавете заквасената сметана до желаното сгъстяване на плънката. През това време издълбайте хляба, напълнете го с готовата плънка, настържете количеството кашкавала което е по вкуса ви и запечете във фурната за двадесетина минути. Всеки си знае фурната и за колко време пече. Моята не е от бързите и всички ястия ми отнемат малко повече време. Капачето го сложих отстрани, а бохчата пекох без капак. Поднесете с нахлюпени капачета :) Да ви е сладко :)













Няма коментари:

Публикуване на коментар