23 февруари 2015 г.

Руло Стефани

Руло Стефани е сред любимите ни вечери у дома. До скоро рядко се сещах за него, но напоследък го приготвям по-често. То е от типа лесно, бързо и вкусно :)

 Необходимите продукти са:

* 1 килограм кайма (аз винаги меля месо)
* 1-2 филии сух хляб
* 4 яйца (сварени) и 1 сурово яйце за омесване на месото
* 2 моркова
* 5 кисели краставички
* 1 лук
** подправките които аз използвам са кимьон и чубрица
* галета по желание
* сол на вкус

В тавичка си замесвам каймата, суровото яйце, лука, 2 филии хляб накиснати във вода (ако хляба е домашен слагам една), кимьона, чубрицата и сол. Предварително съм сварила 4 яйца и 2 моркова, добавям кисели краставички и това е плънката ми за рулото. Правила съм го и без кисели краставички и пак се изяжда :) Оставям малко каймата да преседи омесена. Използвам тавичка тип каравана и застилам част от каймата на дъното, редя нарязаната и разбъркана плънка, след това с ръце оформям рулото и пека с малко вода. По желание наръсвам рулото с галета, а може и с кашкавал малко преди да е изпечено. Да ви е сладко :)

Така изглежда моята плънка

Разстилане на каймата

Разположената плънка



Готовото руло

Поръсено с галета

Стана като петниста хиена ... лука нещо се препече
Друго разпределение на плънката, без кисела краставичка

Няма коментари:

Публикуване на коментар