24 февруари 2015 г.

Пица

Няма човек който да не обича пица според мен :) За това като ни се прияде гледам да правя домашна. А и в заведенията винаги липсва някоя съставка която обичаме. За това при домашната слагаме всичко което ни харесва семейно. Последната наистина беше ужасно вкусна. Замесвам тесто в хлебопекарната, нарязавам си всичко и пицата е факт. Естествено разновидностите на пицата са безкрайно много и всеки може да си сложи отгоре нещата които обича :)

Необходими продукти за тестото:
* 100 мл. прясно мляко
* 200 гр. кисело мляко
* 1 чаена лъжица сол
* 1/2 чаена лъжица сода
* 5 гр. суха мая
* 400 гр. брашно
* 1 щипка захар
Всичко се замесва в пекарната на програма за тесто която при мен е 1 час и 30 минути. Оставям тестото в хладилника за някой друг час и имам готово тесто за пица. Същото тесто, но в двойна доза си замесвам за мекички.

Необходими продукти за така наречената плънка на пицата :)
* 3-4 лъжици кетчуп
* чубрица на вкус
* 5-6 кисели краставички
* 1 малка консерва царевица
* 200-300 гр. кашкавал
* 1/2 топено сирене
* 2 кренвирша
* 200 гр. свинско филе

** това са съставките на моята пица, но вие може да си я приготвите по ваше желание и вкус :)
Разтягате си тестото в намазнена тавичка, мажете обилно с кетчуп (придава една особена сладост), поръсвате с чубрица, след това нареждате кренвиршите на колелца, покривате с филенце (правила съм само с един вид месце), след това с кисели краставички, царевица, настърган кашкавал и отгоре аз съм наредила кръгчета топено сирене. Да ви е сладко :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар