23 февруари 2015 г.

Пилешки дробчета

Пилешки дробчета по селски :) Тези дреболии се оказаха много лесни за изпълнение, аз не ги ям,но мъжа ми каза, че са уникални на вкус. Ще ви кажа как ги приготвих аз :)
Необходими продукти:

* 1 - 1200 гр. пилешки дробчета
* 3-4 супени лъжици соев сос (зависи от вкуса)
* 300 гр. гъби
* 2 моркова
* 2 червени чушки
* 4 лука
* 5-6 супени лъжици олио

 Измивате си дробчетата и ги подреждате в тавичка, аз използвах йенска тенджера с капак. След това заливате със соев сос, слагате нарязаните гъби, моркова, чушките и лука нарязан на полумесеци. Внимателно разбърквате всичко, слагате олио, захлупвате го с капака и го мятате във фурната. Докато се пече може да го разбъркате внимателно един - два пъти. Аз на края махнах капака и ги запекох за 5-10 минути. Разнасяше се невероятен аромат, а и усмивката на лицето на мъжа ми беше достатъчно показателна :) Да ви е сладко :)

2 коментара:

  1. Интересен начин,аз обикновено ги приготвям на тиган с бира или вино,но това ми се стори доста хитро.Обичам ястия да се готвят "сами" :]

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина ги зарязвам във фурната и забравям за тях :) Правила съм ги и в тава покрити с фолио, но мъжа ми каза, че нещо съм променила в рецептата и са станали уникални, а той е мнооооого капризен :) Промяната беше само печене под капак, а не с фолио :)

    ОтговорИзтриване