14 януари 2015 г.

Чийз кейк



И аз реших да направя този десерт. Бях изненадана, че е по-лесен от колкото съм си мислела. Желатина не е от силните ми страни, но винаги съм чувала, че е много страшно и сложно да се работи с това и може би в съзнанието ми свети червена лампа (не се захващай с това). Имам няколко опита с желатин и установих, че не е чак толкова невъзможно.

Необходими продукти:
2 кофички от по 400 гр. заквасена сметана
2 пакета крема сирене от 125 гр.
2 пакета бисквити
150 гр масло
2 броя желатин
1- 1 1/2 чаша пудра захар
 какао
Аз ползвах за украса банани и настърган шоколад, но всеки има вкус и може да импровизира.

Смилате бисквитите в робот, аз сложих пакет и половина бисквити. През това време разтопявате 150 гр масло и го слагате при бисквитите. Разбърквате и с натискане го слагате в тавичката (моята е с откачащи се страници). Аз разделих всичко на две и така приготвих крема. Разбърках с миксера 1 кофичка сметана, едно крема сирене и пудра захар на вкус. През това време си накиснах желатина според упътването и после го прибавих в разбъркания крем и изсипах върху бисквитеният блат във формата. Повторих същата процедура и с втората половина продукти, но сложих какао на око (докато ми хареса цвета) и така се получиха два уж различни крема :) Оставих да стегне и после подредих банани и настъргах шоколад. На мен ужасно много ми хареса, но аз си падам по такъв тип десерти. Да ви е сладко :)


Чийз кейк
Използвах тези бисквити

Разбърквам бисквитите с маслото

Готовият блат

Вече всичко е във формата

Бананова украса

Настърган шоколад за разкош

Откачих страните на формата




Парченце


2 коментара: