9 октомври 2014 г.

Кекс Зебра



Необходими продукти:

* 250 гр. захар
* 250 гр. прясно мляко
* 200 мл олио
* 300 гр. брашно
* 4 яйца
* 1 с. л. бакпулвер
* 2 с. л. какао
* 1/3 ч. л. ванилия

Разбиват се яйцата и захарта, след това се прибавят млякото, ванилията и олиото при непрестанно бъркане. Бакпулвера се разбърква в брашното и се добавя по малко до постигането на кексово тесто, на мен ми пое още малко брашно, но то зависи от големината на яйцата.

След като тестото е готово се разделя на две равни части. Към едната половина се прибавят двете супени лъжици какао и от двете смеси се прави зебровата шарка. Аз съм използвала равна силиконова форма защото във форма на кекс няма да се получи този ефект. Изсипват се две супени лъжици кафява смес в центъра на формата, продължава се с две супени лъжици бяла смес отново в центъра на кафявата смес и така докато се изчерпат двете смеси. Пече се на 180 градуса, но всеки си познава фурната и знае дали да ползва вентилатор или не. Аз ползвам, но моята фурна не е много добра.










Няма коментари:

Публикуване на коментар