14 ноември 2015 г.

Тестени триъгълници зиг-заг

Вкъщи всички обичат тесто и винаги се чудя какво ново да направя :) Естествено бях си заплюла рецептата на Ваня за триъгълниците, то просто ти текат лигите докато ги гледаш. В хладилника се моткаха някакви саламени изрезки, кашкавали и сирене и понеже не можах да измисля как да ги комбинирам се спрях на тази рецепта и всяко руло направих с различна плънка. На мен най-много ми харесаха само с кашкавал, на детето с месце, а на мъж ми със сирене таааа не знам какво да ви кажа освен да направите няколко вида и да изберете за себе си. След като видях тестото се оказа, че това е рецептата ми за милинки в която не слагам само и единствено олио защото оформям топчетата със свинска мас. Хубавото е, че видях грамажа на брашното и сега и милинките ще си ги меся в пекарната :) Понякога добавям още малко брашно докато бърка, но ориентира все пак е доста важен когато не месим на ръка. Преминавам към рецептата - необходими продукти:

* 500 мл. прясно мляко (аз добавих и вода, че млякото се оказа по-малко)
* 1 кубче прясна мая
* 1 ч. л. сол
* 1 с. л. захар
* 900 гр. брашно (може и повече да поеме)
* 100 мл. олио

** за плънката ви трябват 1 яйце и 125 гр. масло по рецепта, но според мен е много. Аз използвах олио по-малко от половин чаша, също така сирене, салам, кашкавал или с каквото сте решили да го напълните. 



 Затоплям си млякото в купата и начупвам маята да шупне
 Добавих я към останалите продукти в съдчето на пекарната и воала ... тестото ми е готово


Разделяме тестото на четири части
Намазваме с една четвърт олио и яйца
 Кашкавала беше нарязан на такива парченца и едното руло е само с кашкавал
 навиваме от тясната страна
 Следващото беше само с месо
 Това се вижда, че е с месо и настърган кашкавал, само със сиренето не съм го снимала
 готовите рула режете зиг заг
 мажете с яйце и наръсвате със сусам по желание (аз си имах помощник и за това има сусам из цялата къща)
 Печете на 180 градуса с вентилатор.


 Това е парченце със сиренце
 Това е с месце
 А това е само с кашкавал ... ммммммм

Голяма вкусотия, когато правя нещо тестено никога не можем да му усетим вкуса в началото защото нямаме търпение да изстине. Ако успея да го завия за 5 минути си е цяло постижение.В процеса на яденето изстива и му се наслаждаваме спокойно. Да ви е сладко :) 

Рецептата и оформянето видях от ТУК 

Няма коментари:

Публикуване на коментар