29 ноември 2014 г.

Шоколадова бомба



Естествено отново една бърза, лесна и вкусна торта. Така като се замисля май си падам по бързите и лесни торти когато някой ме изненада или просто не ми се занимава с нещо по-пипкаво :) Тази торта отново е с готови блатове, но крема става за 5 минути.

Необходими продукти

* готови блатове
* 400 гр. заквасена сметана
* 400 гр. течен шоколад
* ядки по желание
* украса също по желание

Това е всичко което ви трябва за това сладко изкушение. Аз съм правила тази торта с натрошени целувки между блатовете и смея да твърдя, че не се яде от сладост, но вкусове разни. Ядките и ходят ужасно много, но май не се сещам за десерт на който да не му отиват ядки :) Няколко варианта прохождайки в кухнята ще ви представя :) Украсите са абсолютно с подръчни средства, а направата е следната: В купа се разбъркват сметаната и течния шоколад и воала ... крема е готов :) Между блатовете се слагат по желание ядки, сушени плодове, а може и да не сложите нищо и пак ще се получи вкусна торта :) По желание може да се сиропира с малко прясно мляко, но не и със сладък сироп защото няма да може да се яде :) Слагам снимков материал на моите импровизации :) Не са най-красивите, но са първите ми опити в кухнята. Едната торта с розите никога няма да я забравя защото моя много близка приятелка ми съобщи, че е бременна при разреза и. Не се получи красива, но пък я ядох с невероятно вдъхновение и широка усмивка :)











Няма коментари:

Публикуване на коментар